• Verzending binnen 1/5 werkdagen
  • Altijd leuk ingepakt als een cadeautje
  • goedkoopste onderdelen

 meest gestelde vragen  

 

hoe kan ik bestellen?

Stap 1: Je kiest eerst de producten (inclusief kleur, hoeveelheid) die jij graag wil bestellen. De hoeveelheden van het product kun je aanpassen in je winkelmandje.

Stap 2: Als je alle producten bij elkaar heb gevonden scrol je naar beneden. Hier vind je het totale bedrag van jou bestellen en kun je de verzendmethode aanpassen. Ook kun je hier eventueel een kortingscode invullen mocht deze er zijn. Let daarbij op dat je na het invullen van de kortingscode op toepassen klikt.

Stap 3: Als je tevreden bent over je bestelling klik dan op bestellen.

Stap 4: Dan kom je bij volgende stap en kun je kiezen of je een account wil aanmaken. Dit is handig voor als je vaker besteld. Kies jou optie en klik vervolgens op volgende.

Stap 5: Vervolgens kom je uit bij de gegevens. Vul hier in je naam, achternaam, telefoonnummer (optioneel), adres, postcode, stad, land en een e-mailadres. Als je alles heb ingevuld klik je op volgende.

Stap 6: In de volgende stap kun je nog een keer de verzendmethode aanpassen. Je kunt dan kiezen voor standaard PostNL briefpost of PostNL track and tracé. Kies jou optie en klik dan op volgende.

Stap 7: Nu kun je de betaalmethode kiezen. Als je graag met een tikkie wilt betalen kun je dit later nog aangeven lees hier meer over bij stap 8
Kies jou optie en klik dan op volgende.

Stap 8: Dan bij de laatste pagina van het bestellen kun je je gegevens, verzendmethode en de betaalmethode checken of alles klopt. Ook kun je je bestelling nog een keertje nalopen. Als laatst kun je nog eventuele opmerkingen bij jou bestelling erbij zetten. Hier kun je ook achter laten of jij met een tikkie wilt betalen. Laat dan je Instagram naam achter zodat wij een tikkie kunnen sturen. Heb je logo stickers besteld? Vermeld dan ook je Instagram naam bij het vakje opmerkingen. Als laatst klik je rechts onder in op koop nu.

Stap 9: Zodra je op koop nu heb geklikt hebben wij jou bestelling in goede orde ontvangen. Via de mail krijg je nog een bestelbevestiging.

 

hoe kan ik mijn bestelling betalen?

Je kunt jou bestelling betalen via overmaken. Mijn bankrekening nummer is te zien nadat je de bestelling heb geplaatst. Wil je liever via een tikkie betalen dan kan dat ook. Zet dan jou Instagram naam bij het vakje opmerkingen. Dan zullen wij zo snel mogelijk een tikkie sturen naar dat Instagram account. Mochten er eventuele problemen zijn met betalen kun je altijd ons een dm sturen via Instagram (shop.onderdelenx) of een mailtje naar emmahautvast@gmail.com 

 

hoe lang duurt het voor dat mijn bestelling binnen komt?

Nadat je je bestelling betaald hebt, wordt je bestelling binnen 1 - 5 werkdagen verzonden. 
Zodra jou bestelling is verzonden krijg je hier een mailtje over. Dit kun je dus zelf in de gaten houden. Meestal heb je je pakketje de volgende werkdag al binnen. Maar dit kan soms ook 1-3 werkdagen duren. Voor België duurt dit 2-4 werkdagen. 
PostNL bezorgt post van dinsdag t/m zaterdag. Op zondag en maandag dus niet.

 

mijn bestelling is niet aangekomen, wat nu?

Dit is natuurlijk erg vervelend. Wij gaan er vanuit dat alle bestellingen aankomen. Wij zijn niet verantwoordelijk voor de fouten van PostNL. Briefpost is altijd op eigen risico. Mocht jou bestelling niet zijn aangekomen kun je ons een dm sturen op Instagram (shop.onderdelenx) of emmahautvast@gmail.com 

 

kan ik ook retourneren?

Helaas is retourneren niet mogelijk. Mocht er een product ontbreken of is er toch iets niet helemaal naar wens. Kun je ons altijd een dm sturen op Instagram naar (shop.onderdelenx) of via emmahautvast@gmail.com 

 

staat jou vraag er niet bij. Stel hem dan hieronder in dit formulier.


Bedrijf gegevens:

Naam: Emma Hautvast
Email adres: Emmahautvast@gmail.com
KVK-nummer: 85294020
BTW-nummer: NL004076486B09